rolig fredag

Da var det endelig helg igjen. Denne uken har jeg jobbet nesten hver dag, og da går dagene så fort. Vi skal snart betale leien for leiligheten i London, så disse pengene trenger jeg mer enn noen gang. Etter en tur ut på byen i går og en hel jobbdag i dag, er formen alt for slapp til å kunne bevege seg ut i kveld dessverre. Så her sitter jeg med tv skjermen og ser på Sverige – England. Sliter fortsatt med å bestemme meg for hvilket lag jeg skal heie på, så jeg hyler egentlig hver gang noen nærmer seg hvilket som helst mål. I morgen har jeg fri, så da blir det trening forhåpentligvis og kaffe med Line som skal jobbe🙂 Ha en fin helg!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til rolig fredag

  1. ida sier:

    Ha en fin helg du og!

Legg igjen en kommentar

