good looking boys

Da satt jeg godt plantet i sofaen med Sverige – Ukraina på tven foran meg. Jeg tror jeg faktisk aldri har sittet alene og sett på en fotball kamp før, men jeg tror dette skal endres for gutta ser jammen ikke dårlig ut!🙂 Kan ikke si jeg er veldig fotballinteresert, men siden Sverige spiller kan det jo hende det blir litt mer spennende (typisk meg å til slutt stå i sofaen fordi det blir for spennende). Får bare håpe det blir noen mål. Regner med at det er ett par andre der ute som ser den kampen i dag også, føler at det er alt folk snakker om i disse dager, nemlig fotball-EM….

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

