this summer I’m wearing skirts

1. Her 2. Her 3. Her 4. Her 5. Her 6. Her

Jeg har bestemt meg for at i sommer skal jeg gå i lange skjørt så ofte som mulig. Så tidligere i vår kjøpte jeg med meg to lange skjørt hjem fra London med et håp om at de skal bli flittig brukt. Jeg har allerede brukt det ene en del allerede, så forhåpentligvis finner jeg snart en annledning til å bruke det andre som er litt mer pyntet. Det ene skal jeg ha på meg i en bursdag i helgen, så da kan jeg vise dere 🙂 I dag blir det jobb på meg og forhåpentligvis trening og litt sol. Ha en fin torsdag!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

