nothing’s like strawberries and chocolate

Det har blitt utrolig lite blogging i det siste, har rett og slett ikke så alt for mye å skrive om. Men forhåpentligvis får jeg tilbake kreativiteten snart. Som sagt hadde jeg besøk av jentene fra London på lørdag, noe som var utrolig hyggelig! Utover kvelden da Thea og Helene dro kom Rikke, Marie og Anette en tur og stemningen fortsatte på topp.

I går etter jobb ble det kos foran Tven med frukt og smeltet sjokolade sammen med Christine, før jeg kom meg hjem og startet å skrive på et lite prosjekt jeg og jentene fra London har, så det blir spennende å fortelle dere mer om det når vi har kommet litt mer i gang.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

