010612

Da var det fredag igjen. En av de beste dagene i uken syns jeg, dette er dagen hvor du vet at du har to dager fri foran deg. To dager med hygge og forhåpentligvis fremover nå – fylt med masse sol. Dagene og ukene bare flyr forbi for tiden syns jeg, og før jeg vet ordet av det er det plutselig september igjen og tid for 2. året mitt i London. Jeg må si jeg savner London ganske mye nå, alle kveldene våre i Camden, alle jeg har lært å kjenne på skolen, Oxford Street, Yo! Sushi og ikke minst alle jentene jeg bor med. Heldigvis skal vi ha en liten samling hos meg i morgen med reker og hvitvin, så det skal bli utrolig hyggelig! Nå er det tid for å komme seg på jobb, vi har 30% på hele butikken i dag, så da blir det sikkert en del å gjøre og det er gøy! Så håper alle får en fin fredag og har noen morsommme planer i helgen 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til 010612

  1. fina! gleder meg til lørdag 😀

Legg igjen en kommentar

