kaaaaos i by’n

Jeg har ikke ord. Jeg har aldri sett så mange desperate og gærne jenter samlet på et sted samtidig noen gang! Etter å ha sett på VGTV hele dagen, besluttet jeg meg for å droppe hele konserten, rett og slett fordi jeg trodde jeg skulle besvime bare av å nærme meg klynga. Så jeg og Christine dro heller til Delikatessen på løkka for å spise goood tapas. MEN etter å ha snakket litt ble vi plutselig gira på å høre veslegutten i mitt liv allikavel. Det var en morsom opplevelse, og jeg kommer ikke til å ville gjøre det igjen. Tinnitus next…

Og til slutt bare for å vise dere hvordan det hele foregikk:

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til kaaaaos i by’n

  1. ida sier:

    Hahah, herregud, helt vilt!

Legg igjen en kommentar

