bieber fever?

God morgen! Dagen min startet tidlig for en gangs skyld, jeg hadde tannlege time 08.30 inne i byen, så da ble det gamle gode bussen inn til byen på morgenkvisten. Heldigvis for meg kom Marie på etter et par holdeplasser, så det ble en fin start på dagen! Den ble enda bedre da jeg møtte Line på veien hjem igjen, så det ble en trøtt men sosial morgen. NÅ er jeg i JB modus, og har sykt lyst til å få med meg konserten han skal ha i ettermiddag! Da vi kjørte inn mot Oslo S og operaen i dag morges kl 8 fikk jeg helt sjokk, det var allerede fylt opp med en haug av jenter som tydligvis skal stå der helt til i ettermiddag og vente.. Og det var heller ikke noe bedre utenfor hotellet hans. Merker jeg skal tenke meg om en gang til før jeg drar inn, kommer virkelig til å bli helt kaos!! Men før den tid skal jeg en tur innom Elixia og ordne ett par andre ting. Noen andre som skal prøve å få med seg JB i dag eller? 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

