watch the throooone

For en fantastisk kveld og for et show!! Vi startet å sippe fra ølflaska rimelig tidlig, så vi skulle rekke å komme tidsnok til konserten, vi hadde nemlig hørt at de spilte rundt 40 sanger!? 40 sanger eller ei, konserten inneholdt alle sangene jeg hadde sett for meg at den skulle gjøre, og de toppet den med Niggas in paris mot slutten hvor jeg er sikker på at den ble spilt opp mot 4-5 ganger! Det verker i både kropp og stemme her jeg sitter å skriver. Men en bedre konsert skal jeg lete lenge etter. Med overkant av 18.000 fans som fylte Telenor Arena og som de lave hottentottene jeg og Line er, ble det ikke så mye av selve sceneshowet jeg fikk med meg og det ble helt intenst varmt mot slutten, men heldigvis hadde de store skjermer over scenen. Takk gud for teknologien nå til dags! Dette resulterte i at mobilen fikk kjørt seg og jeg endte opp med nesten 300 bilder og filmer, så da ble det en liten reprise av de beste sangene i dag tidlig på vei til jobb. Og for å si det sånn, det hørtes og så hvertfall ut som vi hadde det bra på filmene!!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til watch the throooone

  1. ida sier:

    Åååh feeeett!!!

Legg igjen en kommentar

