pinsehelgen

For en herlig uke/helg dette har vært! Kan ikke huske sist gang det var så varmt og så fantastisk vær. Selv om det til tider var alt for varmt, skal jeg rett og slett ikke klage. Dette har jeg ventet på hele vinteren. Etter jobbing på fredag samlet jeg jentene på grilling og kos, før vi satt oss i bilen søndag morgen og tok turen til Fredrikstad (igjen). Der ble det båttur med hyttenaboen Erlend hele dagen. En utrolig deilig dag med blåskjell og øl på bryggen i Skjærhalden og reker til middag. Nam! I kveld skal jeg på Kanye West og Jay-Z konsert i Telenor Arena, og jeg gleder meg noe helt utrolig!! Så håper det blir en bra kveld! Her er litt bilder fra helgen 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til pinsehelgen

  1. ser herlig ut 🙂 forrige uke var bare sinsykt deilig!

Legg igjen en kommentar

