kos på brygga

For en fantastisk dag! Det er så deilig å våkne opp til strålende sol, et stort glass med kald cola og med viten om at dette blir en bra dag. Utover dagen dro vi en tur til Aker Brygge og Lektern hvor det ble et glass vin i solen for kosens skyld. Det er faktisk lite som slår en varm soldag som dette!! Ser at det er meldt veldig bra vær hele uken og neste helg også, så dette blir en fin uke, jeg som har en del fri i tillegg. Forhåpentligvis finner jeg tålmodigheten til å sole meg så jeg kan starte på brunfargen jeg har planer om å få denne sommeren!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

