åpenbaring på en mandag morgen

For en god stund tilbake hadde jeg en «what I wish for» på bloggen, og la ut en del klær og tilbehør jeg hadde lyst på, og da helt random ting jeg fant på weheartit.com, som jeg aldri trodde jeg skulle finne. Denne ene genseren med kors på var en av de tingene jeg hadde med, og når jeg bladde litt igjennom bildene mine nå fant jeg ut at jeg faktisk har fått tak i denne genseren! Haha og dette uten å tenke på den genseren i det hele tatt. Ah elsk på Topshop❤

I dag har jeg fri, så da har jeg faktisk ingenting på planen! Rart med det, når man ikke har noe skolearbeid lenger, lengter man litt etter det å ha noe å gjøre, enten det er å redigere filmer eller skrive essay. Heldigvis er det ikke noe regn i dag (bank i bordet) så da kan man i hvertfall bevege seg ut av huset🙂 Ha en fin dag!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til åpenbaring på en mandag morgen

  1. oi! så sykt random haha, kult!
    kos deg i dag, jeg skal jobbe :(((((((((((((((((((

  2. ida sier:

    Så fin!

Legg igjen en kommentar

