LYKKE

DA er jeg offisielt ferdig med første året mitt på Middlesex!! En veldig rar følelse egentlig, siden jeg følte at det bare var noen uker siden jeg pakket livet mitt ned i 2 store kofferter og satte meg på flyet alene til London. Men for en deilig følelse det var å levere inn siste essayet🙂 Utrolig hvor fort det første året har gått, og nå gleder jeg meg enda mer til neste år og hvordan det andre året kommer til å bli!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til LYKKE

  1. ida sier:

    Så bra! Gleder meg til å følge neste skoleår, og skal selvsagt følge deg i sommer og😀

Legg igjen en kommentar

