vintertørt hår?

Som jeg har nevnt til dere tidligere, har jeg stripet håret mitt i mange år og håret har blitt utrolig slitt av dette, og ikke for å glemme all bruk av rettetangen. Men den siste tiden har jeg blitt mye flinkere til å bruke produkter til håret og spesielt til så slitt hår som jeg har, og etter en del testing har jeg funnet en som er helt utrolig bra! (Takket være hobby frisøren min Marte).
Joico K-PAK Reconstruct er en spray du sprayer i håndkletørt hår som du lar sitte i og ikke skylder ut. Denne er for fint/skadet hår, og den har absolutt fått mitt hår til å bli mye sunnere og ser ikke lenger så slitt ut. Denne får du kjøpt på frisørsalonger, husker ikke hvor mye den koster der, for jeg kjøpe min på beautybay.com og dere kan finne den her. Jeg betalte i overkant av 130 kr, så det er jo ikke så ille 🙂

Jeg ligger fortsatt hjemme og er syk, så håper dere har hatt en litt mer spennende helg enn meg. I morgen har jeg siste frist for all innlevering på skolen, så denne dagen blir det mye jobbing. Wish me luck!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til vintertørt hår?

  1. Supermarte sier:

    <3hobbyfrisør<3
    tror jeg skal begynne å ta betalt for råd. kunne tjent hvertfall ti kroner i uka. det er en tyggispakke det!

Legg igjen en kommentar

