sick and snow

I dag våknet jeg opp til dette her… Hva skjedde? Jeg som var fullt innstilt på sommer nå! Jeg håper ikke dette kommer til å vare lenge, vi er jo tross alt i Mai måneden og nå vil jeg gjerne takke og si ha det til vinteren for i år. Jeg derimot ligger langflat på sofaen, har blitt syk selvfølgelig, så da er det kanskje like greit at været ikke er på topp. Jeg har litt lekser igjen også, siste innspurt, så da må helgen bli brukt til det. Jeg satt og leste igjennom kjerringråd på nettet når det kommer til sår hals, og jeg sitter nå og drikker varmt vann med ingefær, sitron og chili. Er ikke helt overbevist om at det funker, men gir det hvertfall en sjangs. Jeg har mistet stemmen og halsen har aldri vært så vond før, så er det noen som har noe råd for sår hals? Ha en fin lørdag fine lesere 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til sick and snow

  1. ida sier:

    God bedring!

  2. Huff, snø???? Så utrolig teit! Nå fikk jeg ikke lyst til å komme hjem i hvert fall! God bedring søta 🙂

Legg igjen en kommentar

