gode gamle mandag

Da var det mandag igjen. Dagen jeg ikke alltid kommer så godt overens med, men det er heldigvis ikke så mye å klage på i dag, siden det er fri for alle allerede i morgen! Det er akkurat det jeg liker så godt med mai, nemlig alle helligdagene og tanken på snart sommer. Så mai er alltid velkommen hos meg. I dag har jeg hatt fri fra jobb, så har jobbet litt med essayene mine og filmen som skal leveres på fredag. Ble en tur innom Bik Bok også, siden de (dessverre) har 50% på hele butikken i dag, så da ble det med et par ting hjem i dag å. Jeg holder på å skrive et innlegg om den første tiden min i London. Så bare å  spørre meg om dere har noen spørsmål dere lurer på som jeg skal ta med i innlegget?

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til gode gamle mandag

  1. ida sier:

    Hva hadde du på vgs i snitt, når du gikk ut, altså hva kom du inn med? Kan du beskrive en vanlig skoledag? 🙂

  2. salamonsen sier:

    Ordnet du deg et mobilabbonement i London, eller brukte du fortsatt det samme som i Norge (Netcom, Telenor, Chess osv)?

Legg igjen en kommentar

