russetiden

Nå som det er tid for russen til å herje rundt igjen, må jeg si jeg savner tiden min som russ. Selv om det har gått 2 år, er det en tid som var utrolig morsom og som absolutt ikke blir glemt med det første. En tid hvor man bruker alt for mye penger, drikker alt for mye alkohol, møter folk du gikk på skole med som du kanskje ikke har sett på lenge, er ute hele natten og hvor skole dessverre til tider blir nedprioritert. Jeg misunner dere som er russ nå og håper virkelig dere nyter hvert eneste sekund. Jeg sitter hvertfall her nå og mimrer tilbake til min egen russetid.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til russetiden

  1. Angela sier:

    Ah ❤ russetiden! Må si det var gøy! He he!

  2. Savner russetiden sjæl ass! Fy, det var gøy!

Legg igjen en kommentar

