oslo

Dagen i går ble brukt på å gjøre alt det jeg ikke rakk å gjøre denne uken. Jeg fikk dratt innom skolen og siste runde i Oxford Street med Elise. Nå derimot, har jeg forlatt regnfulle London og har kommet meg tilbake til Oslo igjen. Det var utrolig hardt å stå opp i dag tidlig, når alle andre lå og sov, og jeg skulle tilbake til Norge alene. Med en alt for tung koffert, paraplyen på snei og en alt for overfylt tube, var det ikke akkurat det jeg hadde mest lyst til kl 07 om morgningen, men rekke flyet måtte jeg! I kveld blir det Envy konsert med jentene, noe jeg gleder meg utrolig til, så håper det blir like bra som jeg forventer! Ha en god helg🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

6 svar til oslo

  1. elisabetharb sier:

    huff, høres tungt ut! Er du hjemme for godt nå og har tatt sommerferie? Håper du har det fint i oslo! Våren har endelig kommet sånn smått hit nå, så det er jeg veldig glad for, etter å ha lest om alt det fine været i london og oslo!!:P Lurte på om du kunne skrive litt om hvordan det var å flytte til london, og hvordan de første ukene var? en slags guide eller noe om hva man kan forvente?:P ha en helt suuuper helg!:D

    • Ja nå har jeg «sommerferie», har bare noen essays til som skal leveres, men de levers over internett🙂 Ja skal prøve å få til et innlegg om første tiden min i London! God helg til deg å🙂

  2. camilla sier:

    Håper du koste deg på konserten!😀 God helg!

  3. Kos deg med konsert og Oslo🙂

Legg igjen en kommentar

