H&M fashion against aids 2012

I dag kom fashion against aids kolleksjonen ut på H&M, og det var så utrolig mye kult! Og det var virkelig ikke dyrt i det hele tatt! Jeg kjøpte meg det armbåndet med dødninghoder og en av de mobilholderne, og tilsammen betalte jeg i underkant av 50 kr 🙂 Jeg har veldig lyst på den shortsen også, men det får vente!

I dag fikk jeg levert inn portfolien min i det ene faget, noe jeg har jobbet veldig mye med, så nå sitter jeg igjen med en utrolig deilig følelse. Nå gjenstår det kun å skrive ferdig det siste essayet så er jeg ferdig med det første året mitt i London. Sykt hvor fort tiden har gått.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til H&M fashion against aids 2012

  1. ida sier:

    Hvor mye betaler du for hvert år, ikke semester, i London, og hvor mye får du av lånekassen hvert år? Og hvordan blir det utbetalt? 🙂 Håper du kan svare. Veldig fine ting forresten, gå for shortsen!

    • Hei 🙂 Jeg betaler rundt 100 000 i året! Det er en del, men jeg får dekket absolutt alt av Lånekassen, og noe av skolepengene blir gjort om til stipend. Jeg får rundt 95 000 av lånekassen per semester, og disse kommer rett inn på kontoen min hvert semester 🙂 Bare å spørre om du lurer på noe mer!

Legg igjen en kommentar

