finally

For en deilig følelse jeg har inni meg nå! Jeg er endelig ferdig med presentasjonen i politikk klassen, som vi har jobbet med i flere måneder. Det gikk egentlig veldig bra, bortsett fra at filmen vi skulle vise ikke funket, så vi måtte ta alt på sparket, men det gikk heldigvis bra! Nå gjenstår det bare å skrive en rapport så er jeg offisielt ferdig med det faget. Jeg og Elise dro ned til Camden og til Yo sushi etter skolen for å feire med et glass vin og sushi. Resten av dagen skal gå med på å skrive ferdig resten av essayet som skal leveres i morgen, og en tur ut å spise i kveld. Så bortsett fra regnet så er alt fortsatt helt fantastisk i London 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

