back in London

Da var jeg endelig på plass i leiligheten! Dagen i går gikk i ett så det ble rett og slett ikke tid til noe blogging. Jeg startet dagen med å møte disse to søte jentene

som var på shoppingtur i London. Det ble heldigvis ikke noe shopping på meg siden jeg skulle på skolen ganske tidlig. På skolen møtte jeg gruppen min og fikk gjort ferdig en film og power point, så nå er vi endelig klar for presentation i morgen tidlig. Vi skal ha fremføring i forelesningen (hvor det ofte er en deeeel mennesker) så jeg kommer til å være sykt nervøs! Men heldigvis skal jeg ikke si så alt for mye, siden vi bruker en god del tid på filmen.

På kvelden ble det middag i Camden og en liten runde på Lock 17 og Proud på kvelden, utrolig gøy å være tilbake og møte jentene igjen. Nå blir det lekser og resten av det som skal gjøres før levering, ha en fin tirsdag 🙂

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

