bildesamling

En liten bildesamling av hva jeg har gjort siden jeg kom hjem til Oslo igjen.
Det startet med harrytur til Sverige

Diverse utekvelder og feiring av fetter

Vært en hjelpende hånd under flytting

En del jobbing og lekser

Og endelig sett The Hunger Games, hvor vi endte opp målplassert mitt i salen mellom en eller to skoleklasser fra Sarpsborg som ikke klarte og holde kjeft, og fikk til slutt beskjed av læreren om at ordenskarakteren ikke var satt enda så de hadde å være stille. Ble god underholdning før filmen for å si det sånn.

Nå sitter jeg med en tom koffert ved siden av meg, som dessverre ikke fyller seg av seg selv. Så får vel komme igang med pakkingen før turen går tilbake til London i morgen! Har sett at det er meldt regn hele uken, typisk det. Så blir nok litt anderledes pakking enn planlagt, hadde håpet på sol og vårstemning hele uken. Men men, ha en fin lørdag 🙂

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsliv. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

