leksedag

Enda en dag hvor leksene må være i fokus, og siden det nå er akkurat 1 uke til en del skal leveres, så begynner stressnivået å bli ganske høyt! Jeg føler meg som en student igjen. Jeg skulle egentlig på jobb i dag, men ga bort vakten min sånn at jeg fikk brukt dagen på å skrive, noe som resulterte i at jeg endelig har kommet godt i gang med det viktigste essayet, endelig! Nå står lunsjen (nudlene) klare, så da blir det mat og så er pausen min ferdig for nå. I kveld blir det kino for å se Hunger Games sammen med min kjære kusine, skulle egentlig vente med å se den til jeg kom til London, men klarer faktisk ikke vente!! (haha sorry Thea). Ha en fin dag videre🙂

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsliv. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

