there is always something you take for granted

Det som skjer her hjemme for tiden er noe jeg fryktet, jeg kjeder livet av meg. Jeg må innrømme at det har vært en del perioder da jeg var i London hvor jeg savnet Oslo mer enn noe annet, men etter 2 uker hjemme holder det. Jeg reiser som sagt tilbake til London på søndag, men skal hjem igjen allerede neste fredag, noe som er alt for kort tid. Jeg savner å bo alene, savner å ha folk rundt meg hele tiden, og ikke minst alt som skjer der! Det kan rett og slett ikke sammenlignes. Her går det i det samme dag inn og dag ut, jobb og jobb. Planene mine denne sommeren var å bare være hjemme her og jobbe, men jeg merker allerede at den planen også går rett vest. Jeg er en alt for rastløs person og jeg vet jeg ikke klarer 6 mnd her hjemme, savnet etter storbyen kommer til å bli alt for stort. Hadde bare pengene vokst på trær…

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsliv. Bokmerk permalenken.

Ett svar til there is always something you take for granted

  1. Supermarte sier:

    Få deg jobb et annet sted hvor det skjer litt mer da, da blir det jo morsomt. Finnes jo mange andre butikker hvor du alltid jobber med en. Vurderer det selv assss. Må ha moneyz i sommer.
    Supermarte ut

Legg igjen en kommentar

