en hjelpende hånd

Bildet tatt på morgenturen min til Line i dag tidlig, haha dere skulle sett meg, alt for trøtt og gikk bokstavligtalt i søvne. Vi feiret 20 års dagen til fetteren min i går, før turen gikk videre til Bislett hvor vi innviet leiligheten til venninene mine. Dagen i dag har gått med til å hjelpe til med flyttingen, tross mine sorte ringer under øynene. Jeg savner så sykt å bo alene, så skal bli deilig å komme seg tilbake til London en tur nå. Etter gårsdagen, som endte med en del alkohol og en altfor dyr taxiregning hjem, sitter jeg her nå helt død. Jeg har null energi etter lite søvn i natt, så denne kvelden blir det nok tv og lekser på meg. Håper dere gjør noe litt mer spennende enn meg 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til en hjelpende hånd

  1. Angela sier:

    Du var finfin – selv om du var trøtt 😉
    Ha en herlig søndagskveld!

Legg igjen en kommentar

