Instagram

Siste dag på jobb før helg, en deilig følelse! Jeg har ikke lagt noen planer denne helgen, noe som er veldig deilig. Håper jo på at det skjer noe morsomt så rastløs som jeg er, men med mitt budsjett må det bli noe som ikke koster så alt for mye penger. To gode venner av meg har fått seg leilighet på Bislett, heldiggriser, så må hvertfall en tur dit å se!

Tilbake til overskriften. Jeg har endelig fått meg en nyere versjon av den gamle iphonen jeg hadde! Så nå er jeg litt mer på nett og har endelig fått meg instagram, jeg heter martineemilie, så følg med! Der skal jeg prøve å oppdatere så ofte som mulig 🙂 Ha en fin fredag og god helg!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

5 svar til Instagram

  1. Så fin genser!!! Instagram er gøy, eg heiter regineforsund – skal se etter deg 🙂

  2. Silje sier:

    Du skal jo være med oss hele helgen i leiligheten du kjære! heheh

  3. Så søtt bilde! Kos deg i helgen 🙂

Legg igjen en kommentar

