Rainy monday

Ny uke og nye muligheter. Denne uken starter jo veldig greit med en fridag, selv om jeg personlig er klar for å jobbe igjen. Med tanke på at det snør/regner her i dag, blir det nok en innedag! Jeg skal prøve å få gjort litt lekser, siden det faktisk ikke er mange ukene igjen før jeg må tilbake til London for å levere alt sammen, så begynner å få litt smålig panikk. Det siste som står på planen i dag er å lese ferdig The Hunger Games, den er så utrolig bra og nå vil jeg dra å se den på kino så fort som mulig! Må forresten fortelle at jeg var med noen venner for å fiske i går kveld, og selvfølgelig klarte jeg å få fisk på andre kastet mitt (!). Det var en stolt Martine som kjørte hjem, siden ingen av de andre fikk noe fisk🙂 Hehe. Men nå blir det ned til deilig lunsj, så ha en fin mandag alle sammen!

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsliv. Bokmerk permalenken.

2 svar til Rainy monday

  1. astudentway sier:

    Fiine bilder av deg! Lykke til med leksene😉

  2. Johanne Grov sier:

    Haha, gratulere med fisk! Fine bilder🙂

    Ha en fin kveld videre!❤

Legg igjen en kommentar

