De siste dagene…

Det har dessverre blitt for lite blogging de siste dagene for min del. Har omtrent ikke vært hjemme, så da har ikke bloggingen vært første prioritert, men nå får vi håpe det blir litt bedre! De siste dagene har egentlig gått med til å være med venner og har virkelig bare kost meg så langt i påsken. Skjærtorsdag gikk med til vors hos en vennine og ut på Horgans hvor absolutt alle bekjente befant seg. En utrolig hyggelig kveld!

Etter en så vellykket kveld på byen ble dagen i går, langfredag, en av de slappeste dagene jeg har hatt på lenge. Jeg og venninen min Line lå på sofaen omtrent hele dagen og kun reiste oss opp for å spise mat. Veldig deilig med sånne dager også, men merker jeg må ut å gjøre noe i dag🙂 Ha en fin påskeaften!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

