Dagens tips

Estee Lauder DayWear har vært med meg i sminkepunken noen år nå. Det er en dagkrem med farge som gir deg den gløden du vil ha. Jeg bruker den mest om sommeren, siden den har solfaktor 15. Da er det så deilig med kremer med farge så du slipper å ha så mye sminke over. Med mindre du vil dekke til urenheter, for denne dekker ingenting, bare gir glød. Jeg har prøvd ut et par andre, men går alltid tilbake til denne. Ulempen er at den er dyr, koster rundt 300-400 kr hvis jeg ikke husker feil. Jeg kjøper den på flyplassen, men den selges i vanlige parfymerier hvor det selges sminke🙂

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

