Happiness

Da var jeg hjemme i Norge igjen. Det er veldig rart å ikke skulle bo med jentene i flat 3 + Elise på så lenge. Alle har 2 uker påskeferie, men etter det kommer vi til å være der forskjellige tider, siden vi har forskjellig tidspunkt for eksamen og innleveringer. Heldigvis bor de fleste av oss ikke så langt unna hverandre.

Denne dagen derimot har vært veldig deilig. Følelsen av å våkne i sin egen seng, hvor alt er stille rundt deg, er en følelse jeg har lengtet etter. Ingen ambulanser som vekker hele nabolaget midt på natten, ingen polske arbeidere som banker og sager i veggene ved siden av som om det var krig, og følelse av en norsk frokost som venter på deg når du står opp. Ah Norge! Jeg landet ganske sent i går, og ble hentet av 2 gode venner på flyplassen før det gikk rett til vors og ut på byen. Var så hyggelig å se alle igjen, fikk til og med møtt en del venner som jeg ikke har sett på uendelig lenge, så selv om jeg var ganske sliten da jeg våknet i dag, var det definitivt verdt det. Nå er det en ny uke som venter, med litt lekser, jobbing og koselig stunder med gode venner. Håper dere har en fin søndag og har noen hyggelig planer i påsken🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Happiness

  1. Så deilig å være hjemme! Kos deg🙂

Legg igjen en kommentar

