Siste dag før ferie

Da var jeg ferdig med siste skoledag før påskeferien! Veldig deilig følelse, selv om jeg ikke er i ferie modus i det hele tatt. Har alt for mye skolearbeid å gjøre de neste ukene, så følelsen av ferie kommer nok ikke før jeg er ferdig med alt. Men i morgen reiser jeg tilbake til Norge! Gleder meg veldig, men blir også veldig rart. Flytter så og si hjem for sommeren, skal bare en tur tilbake for å levere litt essays og sånt i slutten av April. Men i dag tok jeg med meg kameraet på skolen, så her har dere litt bilder av hvordan min skoledag var 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Siste dag før ferie

  1. camilla sier:

    Herlige bilder! 😀 Skoleområdet ser sååå fint ut.

  2. Er så rart med ferie! Men litt digg da 🙂 God tur hjem!

Legg igjen en kommentar

