Night out in Kingston

I går dro vi tilbake til Kingston for å oppleve litt av studentmiljøet på kvelden også. Vi pakket med oss penklær, sminke, luftmadrassen vår og satt oss på toget. Derfra gikk turen rett til fridays hvor vi vi spiste middag og tok oss ett par drinker, før vi dro til en av Hallsene til Kingston hvor en av de norske jentene feiret bursdag. En utrolig hyggelig kveld, men merker at ryggen min ikke har det like bra i dag etter en natt på en halvt oppblåst luftmadrass.

I dag er det 1 uke til jeg reiser hjem til Norge for sommeren. Og det er skremmede og tenkte på at jeg snart er ferdig med mitt første år i London. Vi har 2 uker påskeferie, men de 2 siste ukene i april har vi ikke noen timer, bare individual work, så da jobber jeg heller hjemme i Oslo, og tar en liten tur tilbake i slutten av april for å levere inn det som skal leveres for hånd. Kan ikke tro hvor fort tiden har gått…

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

