The prettiest thing you can wear is your smile

Siden det ikke ble noe skole både fredag og mandag, men bare hyggelige dager uten noe tegn til skolearbeid, er det på tide at jeg begynner. I dag skal jeg begynne. Må bare en liten tur ned til sentrum først for å bytte en shorts jeg kjøpte på Abercrombie… Så forhåpentligvis er jeg ikke der så alt for lenge, og klarer å begynne når jeg kommer hjem.
I dag ble det (nesten) helt nytt antrekk, ny genser fra Allsaints og nye sko fra Russell & Bromley🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

