Blonde

Som mange andre med blondt hår, er det ofte vi sliter med at blondfargen lett og fort kan bli «kommunefarget». Jeg har opp igjennom tidene stripet det hver eneste gang jeg er hos frisøren, og med følger av det har jeg nå kjempe slitt hår. Men nå har jeg bestemt meg for å  ta en pause med fargingen, og da jeg kom over disse produktene i butikken i dag, ble interessen stor for å prøve de ut.

Shampooen prøvde jeg for lenge, lenge siden og husker ikke helt hvor bra den er, men den «lightening sprayen» har jeg ikke prøvd før så det kan bli interessant.

Noen av dere som har prøvd disse før eller har noen andre tips for å få håret lysere? 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

6 svar til Blonde

  1. Caroline sier:

    Halla balla. Prøv sølvsjampo!

  2. har hørt at man kan få veldig lett gult hår med dette.

  3. Supermarte sier:

    Hørt om den serien! Sjekk ut YouTube, der er det masse videoer om sprayen hvertfall. Flere før og etter saker
    Og for guds skyld, ikke bruk sølvshampo. Det hjelper bare om du har gult hår, ellers får du grått hår. Ooog sist jeg sjekket hadde ikke du et sinnsykt gulskjær i håret!
    Hobbyfrisør out

  4. Caroline sier:

    Oops, didn’t know. Hobbyfrisøren har nok rett 🙂 Tenk om du hadde fått grått hår a. 3ndy.

  5. Ann-Kristin sier:

    Jeg mener å huske at jeg prøvde en slik spray når jeg hadde blondt hår, og at det funket sånn helt ok;)

    http://avannkristin.wordpress.com/

Legg igjen en kommentar

