Fin start på uken

Nok en fantastisk dag i London. Våren har virkelig kommet! Til og med skinnjakke blir for varmt når vi sitter i solen, kjempe deilig. Mandager er den lengste dagen jeg har på skolen, og den kjedeligste. Denne dagen pleier jeg vanligvis å ha 5 timer pause mellom timene, hvor vi bare sitter på biblioteket og venter, men denne gangen dro gruppen min til Camden for å filme til et prosjekt vi har. Etter å ha ventet 3 kvarter på hun ene (…) fikk vi endelig filmet og endte opp med en god lunsj på Gilgamesh før det var tilbake til skolebenken. Nå blir det en episode av Once upon a time og en tidlig kveld på meg. Håper alle har en like fin mandag som meg🙂

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til Fin start på uken

  1. Elsker været vi har nå! det er så fantastisk deilig!🙂

  2. Det hørtes herlig ut!

  3. Supermarte sier:

    Nå skal jeg spamme bloggen med kommentarer!! Neida.. det orker jeg faktisk ikke. Men så FIN du er med krølløløløløløll. serr, du må krølle det mer, det gjør under med det tynne håret vi har.. lululu.

Legg igjen en kommentar

