«Lesedag»

I dag har jeg, Thea og Elise fri, så vi bestemte oss for og møtes i leiligheten vår for å gjøre litt lekser sammen. Og det eneste hvertfall jeg har klart å gjøre er å åpne essayet mitt og stirre på det. Det er rett og slett alt for mye annet som frister her i London. Heldigvis var det ikke bare jeg som slet med å starte, Elise begynte blant annet å klippe håret til Thea.

Og rett etter det ble det fokus på å fikse vaskemaskinen vår som ikke ville skylle ut vannet selv lenger, så det må vi nå fremover gjøre selv hver gang vi vasker tøy. (Eller ringer en rørlegger)

Det er ikke alltid like lett å bo fire jenter alene når det gjelder sånne ting! Skulle hatt en handyman i huset… Nå blir det hjemmelaget Minestronesuppe til middag! Can’t wait 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til «Lesedag»

  1. Ida sier:

    Hahaha, søte bilder! Forresten, kjente alle dere hverandre når dere flyttet til London? Eller ble dere kjent med hverandre å bestemte dere for å flytte i leilighet sammen? Bodde dere i halls først da eller?

  2. 3 av oss kjente hverandre, hun siste ble de andre jeg bor med kjent med gjennom skolen det første året. De andre jeg bor med ligger 1 år foran meg på skolen og 2 av de bodde sammen i fjor, mens hun ene bodde i Halls. Så da bestemte vi oss for å leie en ny og større leilighet når jeg også flyttet til London 🙂

Legg igjen en kommentar

