Back in London

Da var jeg tilbake igjen i London. Med tanke på at jeg var ute i går, og ikke helt rakk og pakke før jeg dro på vors, var det ikke så veldig gøy at vekkerklokken ringte kl 09.00 i dag tidlig og jeg hadde 1 time på meg og pakke. Flyturen gikk mye bedre enn da jeg skulle hjem forrige uke, ingen rundt meg som kastet opp og jeg hadde tilogmed et ledig sete ved siden av meg. Nå derimot har vi trosset regnet og spist deilig sushi borte i gata her. Og i morgen har jeg en liten presentation, så nå er det på tide og begynne å finne ut av hva jeg skal si! Ferien er over for denne gang…

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Back in London

  1. Velkommen tilbake 🙂

Legg igjen en kommentar

