Siste dag hjemme

For en deilig dag! Når det er så fint vårvær må man ut og utnytte det! Jeg, Line og Marte tok oss en tur til Aker brygge for å nyte været, ta årets første utepils i solen og snakke om alt mellom himmel og jord. Nå blir det pakking og middag med familien før turen går ut for å møte de andre, før jeg setter meg på flyet til London i morgen tidlig. Det skal bli litt deilig å komme tilbake, men skolearbeidet ligger på skuldrene mine som 100 elefanter..

Det ble med ett par sko hjem også, fra Bianco. Skoene bare skrek etter meg, så da klarte jeg jo ikke si nei.

Ha en fin lørdag🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Siste dag hjemme

  1. Thea sier:

    ååå elsker skoene! hadde noen like før men solgte de. og det så utrolig koselig uuut<3 ses i london i morra!

  2. Ida sier:

    Dritkule sko! Har dere mye skolearbeid egentlig? Ser ut som du har kost deg masse hjemme!

Legg igjen en kommentar

