Rød om dagen, sort om kvelden

Dagen i dag har gått alt for fort. 7 timer jobb pleier å gå ekstremt sakte, men i dag gikk det altfor fort. For all del jeg skal ikke klage, men føler at dagene flyr alt for fort forbi, og jeg vil at denne ferien aldri skal ta slutt. I dag ble det rød bukse på jobb og ny hvit bluse fra h&m 🙂

Nå er det røde buksen byttet ut med sort. Nå går turen til byen og bursdagsfeiringen til Thea og venninen hennes Lisa. Nytt antrekk har jeg i dag også, selv om jeg bor i shoppingbyen London, klarer jeg aldri holde meg unna butikkene i Norge. Kan ikke si de har like mye spennende som i London, men litt har de! Som vanlig blir det sort på meg, er noe med meg og fargen sort, blir aldri lei.

Bukse – Carlings. Topp og smykke – Bik Bok

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Rød om dagen, sort om kvelden

  1. Likte den sorte toppen kjempegodt. Kos deg i bursdag!

  2. Ida sier:

    Fine antrekk! Elsker det smykket fra Bik Bok. Var å siklet litt over det igår, hehe. Den røde buksen var forresten veldig kul!

Legg igjen en kommentar

