work work work

Det er så deilig å føle at pengene for en gangs skyld kommer inn på konto og ikke ut. Selv om det ikke alltid er like gøy å bruke dagene hjemme på jobb, vet jeg at jeg trenger pengene mer enn noen gang. Etter jobb ble det sushi til middag med Jarle og senere filmkveld med jentene hos meg, det er så koselig å være med alle igjen.

Og vi skal absolutt ikke klage når vi har denne tven å se på i kjellern!!

I morgen har jeg fri, så da må det bli litt lekser. Selv om dette er reading week, har det fort blitt til at jeg har tatt det som en friuke, noe jeg virkelig merket da jeg sjekket hvor mye lekser jeg har fått gjort denne uken. Svaret er vel at jeg ikke har pakket ut bøkene mine fra kofferten enda…

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til work work work

  1. Ida sier:

    Fort gjort å tro man har fri når man har selvstudie. Jeg har mange oppgaver å gjøre nå, men er så sykt kjedelig når det er ferie!! Håper du får gjort noe da, blir vel kanskje liiitt vanskelig med den tven i kjelleren da hahah

  2. Ja ikke sant, kunne trengt en som tvang meg til å gjøre lekser! hehe 🙂

Legg igjen en kommentar

