Snø…

Da var det mandag igjen og en ny uke med nye muligheter. For min del skal denne uken brukes til å gjøre litt lekser, jobbe og bare kose meg hjemme. Men da jeg våknet opp i dag tidlig og så snøen som har lagt seg over natten

skjønte jeg fort at jeg savner vårværet i London allerede. Men heldigvis forsvinner ikke godværet i London, så det er ikke verdens undergang om jeg har vinter 1 uke til. I dag er det lesing og lekser som står på planen, men vi får se hvor mye jeg klarer å gjøre, er jo så mye annet som frister! Jeg tenkte å ha en spørsmålsrunde, så feel free to ask me anything 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

5 svar til Snø…

  1. Kjenner du noen som går på businessdelen av middlesex? Hvilke halls tror du er best å velge å bo i med tanke på å skulle få eget bad o.l. ? Har man dårlig økonomi når man er student i london? Burde jeg heller velge Swansea for å ha bedre økonomi?

  2. Ariel sier:

    Er du singel?
    Hvor mye bruker du i måneden på klær?
    Savner du noen gang Norge?
    Drikker du ofte alkohol?

  3. Ida sier:

    Hvis du reiste alene hadde du valgt å bo i halls?
    Kan du beskrive en vanlig skoledag i London? (Feks når du begynner, lunsj, timene, lekser osv)
    Hvor lenge før inntak søkte du?
    Hva var snittet ditt når du gikk ut av vgs?
    Gikk du media på vgs? Og hvis du gikk media, tok du allmenn påbygg siste året?
    Når anbefaler du å søke, om man skal begynne på mdx? (Jeg går i 2.klasse nå)
    Når fikk du vite at du kom inn på skolen, hvor lenge før?
    Hvor mye penger får du av lånekassen i året? Og hvor mye av de går til skolebetaling?
    Har du jobb i London, hvis ikke hvor får du penger fra?
    Hva syns du er det beste utestedet i London?
    Hva gjør du på en fridag?
    Regner du om til norske kroner om du skal kjøpe noe?
    Hvordan er det å ha undervisning på engelsk?
    Har dere mye frihet på skolen?
    🙂 Hehe litt masse, men spurte nå bare på alt jeg kom på som jeg lurte på.

  4. Ida sier:

    Får dere skolepc på mdx egentlig, eller tar dere med egne eller noe?

Legg igjen en kommentar

