New shoes

Hehe som jeg sa til dere: jeg kommer nesten aldri hjem fra butikken til moren min uten noe nytt til garderoben! Og jeg gjorde ikke noe unntak i dag heller 🙂

Merket på skoene er Candice Cooper. Ahh ser for meg de til våren/sommeren til en kul olashorts og en kul skjorte med masse fine smykker til. Nå kan sommern bare komme for min del!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

7 svar til New shoes

  1. Ida sier:

    De var fine 😀 Tenker det er kjekt å ha mor som eier butikk

  2. monakkk sier:

    nyyydelige sko 😀 selges de på nett et eller annet sted, eller?

Legg igjen en kommentar

