Hjemme!

Flyturen hjem i går kveld var helt forferdelig. Det var omtrent storm i det vi skulle landet, så flyet hoppet og spratt i vildens sky! Folk rundt meg begynt å kaste opp, så til slutt ville jeg egentlig bare legge meg ned for å dø. Men til slutt kom vi ned og uten en skramme, selv om hele jorda fortsatt hoppet og spratt inni hodet mitt da jeg gikk for å hente bagasjen…

Deilig å se sengen sin igjen!

Og sånn ser klesstativet mitt ut etter at mamma tok over med sine klær etter jeg flyttet. (hint hint mamma – jeg trenger litt plass)

I dag skal jeg en tur bort til jobben for å hilse på Line som jobber, og se på alt det nye vårtøyet vi har fått inn! Har hørt at det er ganske mye fint, så forundrer meg ikke om det blir med noe hjem. Resten av dagen og kvelden skal gå med på å møte resten av flokken også blir det sikkert en tur ut i kveld 🙂

Ha en fin helg 🙂

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

6 svar til Hjemme!

  1. oj huff!! Med flyskrekken min hadde nok jeg død av en slik flytur i hvert fall!

  2. Jeg leste noe igår om at flyturer bare blir verre og verre med årene. Jeg har reist alene siden jeg var 5 år gammel for å besøke faren min som bodde i Cambridge at the time, og da gikk alltid flyturene knirkefritt, og jeg fantes ikke redd, men NÅ, når jeg reiser for å besøke han i Wales, så er det alltid slik når vi skal lette og lande at det blir skikkelig turbulens og sånn, og jeg FRIKER ut. Verst var det når vi skulle lande i Tromsø rett etter juleferien, hele togturen fra wales til london hadde gått dårlig, fordi togene (som alltid) var ganske tullete, og noe vann på toglinjen, så jeg kom sent til flyplassen, og når fløy fra Oslo til Tromsø så var det full storm langs nordlandskysten så hele flyet ristet skikkelig ille i en time. Jeg trodde faktisk jeg skulle dø. SÅ; I feel you xD sorry viss det ble litt langt kommentar:P Kos deg masse på hjemmebesøk!

  3. Synne sier:

    Uff, en sånn flytur tror jeg ville skremt meg fra å fly igjen. Er fra før av nokså skeptisk til det.

    Bra det gikk fint med landingen og ingen skade skjedd 🙂

  4. Stine sier:

    Jeg hater flyturer hvor folk kaster opp. Det er det verste som er! Men bra du overlevde. Må si jeg lo litt da jeg leste at du bare ville legge deg ned å dø. Ser for meg at man tar av seg beltet, reiser seg opp fra stolen og bare legger seg ned i midtgangen:P hahaha.

Legg igjen en kommentar

