God morgen

I dag er en god morgen. Jeg og Thea gjør oss klare for skolen i skrivende stund. Hun har laget seg egg og bacon (heldiggris) mens jeg har rett og slett ikke mat i huset, så får kjøpe meg noe frokost på skolen. I dag har jeg bare 2 timer på skolen, pluss at jeg må møte gruppen min en tur, så er det rett hjem og pakke rester av kofferten. I dag har jeg en følelse på at jeg ikke kommer til å få «heavy» lapp på kofferten, woop woop! Derretter går turen til Gatwick flyplass og NORGE! Gleder meg utrolig mye til å se alle igjen, synd jeg bare skal være hjemme i 9 dager for det kommer nok til å gå alt for fort. Jeg flyr Norwegian, og der skal de visst ha internet på flyet? Så da blir det hvertfall ikke en kjedelig flytur – ah reisefeber!!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til God morgen

  1. Ida sier:

    Blir nok kjekt å komme hjem en stund, håper du koser deg 😀

Legg igjen en kommentar

