Om jenta…

 

  • Jeg klarer ikke ligge eller sove på magen
  • Jeg elsker mat, og noe av det koseligste jeg vet er å spise på restaurant
  • Jeg har krøller (som jeg retter ut hver dag)
  • Jeg mistet min fantastiske farmor for noen måneder siden
  • Jeg er konstant tett i et av neseborene
  • Jeg er sta (noen ganger irriterende sta)
  • Jeg elsker å se på matprogrammer på tv
  • Akkurat nå er det Frank Ocean og LidoLido som spilles på iPoden
  • Jeg er 20 år og fan av Justin Bieber🙂
  • Jeg har tattovering
  • Jeg er farlig dårlig på å ta vare på økonomien min. Noe jeg virkelig merket da jeg flyttet til London og måtte betale for alt selv.
  • Jeg kan til tider være veldig sjenert, selv om jeg er flink til å late som jeg ikke er det!
  • Når jeg ikke er student i London, jobber jeg i klesbutikken til moren min  (Følg oss på facebook her)

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Om jenta…

  1. Marie sier:

    Fantastisk å høre at andre (som til og med er litt eldre enn meg) er fan av Justin Bieber også!😀

  2. Kjente meg igjen med økonomien altså😀 Er ikke vant til å ikke ha penger og at det plutselig faktisk er tomt! haha

Legg igjen en kommentar

