Sunday feeling

 

 

I dag har vært en av de slappeste dagene på lenge og jeg har egentlig ikke gjort noen ting fornuftig. Jeg har prøvd å lese litt i noen bøker jeg har lånt på biblioteket, men formen har ikke vært helt på topp, så det har blitt mye mindre av det jeg egentlig hadde planlagt i dag. Får håpe det blir bedre i morgen, da blir det skole igjen og gruppearbeid (jeg takler ikke gruppearbeid). I hvert fall ikke med min gruppe, alle skal bestemme og få siste ord og da blir det så slitsomt. Men nå er det kun 2 dager til jeg reiser hjem en tur, så jeg får bare holde ut så lenge 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Sunday feeling

  1. Liker heller ikke gruppearbeid. Du får ha lykke til i dag! 🙂

  2. Ida sier:

    Åh, liker ikke gruppearbeid jeg heller. Hvertfall ikke på store oppgaver! Lykke til! 🙂

Legg igjen en kommentar

