Camden Market

Camden market er et av de kuleste stedene jeg vet om i London. Det er så mye forskjellig der, og du finner alltid et eller annet du har lyst på i markedet. Og det er så mange koselige barer der, så man ender alltid opp på en bar og tar seg en øl. Det gjorde hvertfall vi i dag 🙂 Det ble ikke så mye leksejobbing som vi hadde planlagt, men gøy, det hadde vi i hvertfall!!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

6 svar til Camden Market

  1. Dit har jeg ikke kommet meg enda, men jeg gleder meg masse til å ta turen!

  2. Camden høres jo helt fantastisk ut! Må dit når jeg endelig får somlet meg til London…! 🙂 Så fine dere er!

    PS: Det er lov å ta seg en øl eller to selv om det er en tirsdag og midt på dagen!

  3. Så fin du er 🙂
    og enig!! Camden er kult 🙂

Legg igjen en kommentar

