Another sunny day

I dag skinner solen atter en gang i London. Ahh den vårfølelsen!! Gleder meg bare mer og mer til sommer og sol nå. Nå sitter jeg og Thea og venter på at Elise skal komme til oss, vi skal ha lese dag, og prøve å få gjort litt lekser sammen. Jeg og Elise har de samme fagene dette året, så vi kan jo hjelpe hverandre hvis vi står fast, og det skader jo aldri. Etterpå skal vi en tur til Camden også, så da skal jeg få tatt litt bilder som jeg kan vise dere senere i dag.

Ha en fin tirsdag🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

