Sun is shining

I dag har Ane (hun ene jeg bor med) bursdag!! 21 år, stor jente nå! Så i dag blir det bursdagsfeiring her i flat 3. Hun har tydligvis vært snill pike i år, siden i dag er det virkelig vår i London!

Etter en tur i butikken bestemte jeg meg for å virkelig utnytte meg av solen, så jeg satt meg på «balkongen» vår og ventet til den titten fram igjen…

Og etter 10 minutters tid tittet den endelig fram, og da var det soling på høyt nivå!🙂
(kan ikke skryte av at jeg fikk noe skille men…)

Så tilbake til bursdagen, vi er i full gang med bursdagskaken. Eller Helene og Elise er i gang. Jeg og Thea fikk «slavejobben» med å piske krem for hånd og mose bringebær!

Ha en fin søndag alle sammen🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Sun is shining

  1. Så koselige bilder! GLEDER MEG til middag :))

  2. Ida sier:

    Skjønne bilder! Vi hadde litt sol i Bergen, før det begynte å snø noe sykt i helgen, blir ikke kvitt det..

Legg igjen en kommentar

