Rolig start på helgen

Nå er det kun 1 uke til jeg tar turen tilbake til Oslo en liten tur, det skal bli så deilig å møte alle sammen igjen. Og ikke minst hjemmelaget mat (gratis) og varme i huset. Det er rart hvor mye mer man setter pris på ting man hadde før når man ikke lenger har det. Bare sånne småting som ordentlig grovtbrød, gulost/brunost og wasa knekkebrød. Alle sånne ting jeg ikke likte før, før jeg ikke lenger hadde det. I dag blir det en rolig fredag for min del, skal prøve å få gjort en del lekser, vasket en del tøy og så må jeg alltid se ett par episoder av 90210 🙂 Skolemotivasjonen har mirakuløst kommet tilbake, så i går var jeg på biblioteket i 2-3 timer selv om jeg hadde fri og lånte ett par bøker som jeg må lese ferdig i løpet av helgen!

Håper dere andre har noe litt mer spennende planer enn jeg har?

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Rolig start på helgen

  1. Ida sier:

    Blir nok kjekt å få sett venner og familie igjen antar jeg! Har ikke noe spennende planer for helgen jeg heller egentlig. Bare slappe av etter en slitsom skoleuke.

  2. Så flink du er 😀 Lykke til med lesing!

Legg igjen en kommentar

