summer feeling

Når man lever i den kalde leiligheten som vi gjør for tiden, savner man tilbake til isolerte hus i Norge og elektriske ovner som faktisk virker. Vi går rundt med hvertfall 2 lag med ullgensere og klarer ikke gjøre annet enn å sitte foran gasspeisen vår. Så kom jeg over disse bildene som fikk meg til å drømme meg tilbake til sommer og sol.

//weheartit

Mens jeg satt her og drømte meg bort fant jeg noen bilder fra sommeren i fjor.  Som jeg gleder meg til sommeren 2012!

Som jeg gleder meg til å se denne jenta igjen!!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

6 svar til summer feeling

  1. Helene sier:

    fine bilder! åh som jeg gleder meg til sommern:)))

  2. Line sier:

    å nå lengter jeg sikkelig til sommer og sol! Fredrikstad here we come!!
    😀

  3. Åh, nå ble jeg også kald…. Gleder meg til sommeren 🙂 Blir så deilig å slippe å bruke 20 min på kle på seg….. Ullbukse under, strømpebukse over og når jeg tar på den er det viktig at ullbuksen ikke krøller seg oppover beina. Og når jeg har fått på meg strømpebuksen må jeg ha ENDA en strømpebukse over der igjen for å ikke fryse.

    GAAH gleder meg til plussgrader.

  4. åh, jeg savner også sommer!

Legg igjen en kommentar

